Tuesday, December 30, 2014

Geoszilveszter meg a sérült erdő

A múltkori ónosesős jeges borzalom miatt a Budakeszi út is le volt zárva 2 napig. Utána a sírás kerülgetett amikor másnap mentem dolgozni és megláttam az erdőt, illetve az erdő helyét, de soha sem bírtam megállni fényképezni. Most karácsony előtt csináltam egy pár képet, meg ma a makkosmáriai geoszilveszter után átmentem a Hunyad-oromra egy ládát megkeresni, így megint csináltam egy pár képet, mert most a hóban még jobban látszik, hogy mennyi fa dőlt ki azon a rövid szakaszon, ami olyan magasan van, hogy megmaradt a jég.


Ilyen az erdő az úttörővasút mellett.

Dolgoznak az erdészeti munkások a romeltakarításon

A villanyoszlopokat már másnapra visszaállították.





Geoszilveszter, én dőlök az oszlopnak.

A Hunyad-orom tetején is volt egy csomó kidőlt fa.

A János-hegy és a Tündér-szikla, messziről nem látszik a sok letört-kidőlt fa.

Megint a Budakeszi út teteje, csak most hóban.

A rézsűn az összes fa kidőlt








1 comment:

aranyos fodorka said...

No ez valami rémség lehetett... Láttam ugyan máshol is képeket - de - szerencsére - személyesen még sosem éltem meg.Az egyetlen szerencse, hogy a természet - ha lassan is - de reparálni tudja önmagát.