Friday, January 30, 2015

Miciműtét

Egyik reggel arra ébredtünk, hogy Mici nagyon furcsán viselkedik, aztán ráébredtünk, hogy biztosan tüzel. Az állatorvos azt mondta ősszel, hogy ráérünk januárban műteni, csak akkor fog tüzelni ha hosszabbodnak a nappalok. Hát ez most egyértelművé vált. Szerencsére hamar vége lett a dolognak és szerdán délelőtt meg is műtötték. Már tudtam, hogy mire számítsak, ez már a negyedik ilyen műtét, de még mindig borzasztó volt végignézni ahogy ébredezett, ahogy totál kótyagosan támolygott. Másnap hajnalban ráadásul úgy elbújt, hogy másfél órán keresztül kerestük. A Lilinek nem akartam mondani de én már kezdtem pánikolni, hogy valahová elbújt és meghalt. Aztán egyszer csak ott feküdt a fürdőszobaszőnyegen mintha mi sem történt volna. Fogalmam sincs, hogy hol lehetett, mert minden ismert macskabúvóhelyet megnéztem és sehol sem volt. Még másnap is szinte egész nap aludt, szinte nem evett-ivott semmit. A két napos koplalástól teljesen behorpadt a két oldala.

Magától kitántorgott a hordozó kosárból aztán nyitott szemmel mozdulatlanul feküdt. Az orvos direkt bekrémezte a szemét, hogy ne száradjon ki.

Puszi döbbenten nézi



Mint aki tényleg földobta a talpát

Utána meg terpeszjárásban tántorgott össze vissza.

A Lili kezében aztán megnyugodott és órákig aludt.

 

1 comment:

Holdgyöngy said...

Én kandúrmacskával csináltam végig egy-két ébredést, ismerős helyzetet írtál le. Micsoda szép macska lett belőle! Valami fajmacska felmenője lehet. Ez a bunda!