Tuesday, March 15, 2016

Csend hangjai-körpanoráma


Vasárnap föl akartam kelni hajnalban, hogy a szép kora reggeli fények már az erdőben találjanak, de félálomban hallottam, hogy zörög az eresz a esőtől. Így a másik oldalamra fordulva aludtam tovább. Amikor fölébredtem az eső már elállt és egy kissé már látszott, hogy jobb idő lesz. Mire Nagykovácsiba értem már hétágra sütött a nap. Az összes tavaszi virág  virágzik, a hóvirág és a kökörcsin meg a hérics egyszerre. Két ládát kerestem meg. A Csend hangjait és az Ilona-lakot.
A Csend hangjai a Meszes-hegyen, amiről nemrég csináltam képet ahogy mögötte megy le a nap a  szemben lévő gerincről. Már akkor gondoltam, hogy arra is kellene gyalogolni, erre most ládát is tettek oda.





Onnan szemből csináltam régebben a következő két képet,




tavaszi hérics árnyékban

tavaszi hérics napon


óriásnünüke


erdei tyúktaréj

leánykökörcsin

tavaszi ködvirág

közben befelhősödött

szerencsére ez a nyomasztó hely nem az út végén volt...még mindig a régi jégkár maradványa


hóvirág még mindig

martilapu

valamilyen boglárka

Tök, Lili iskolája ott van a templom mellett.

tavaszi kankalin

ujjas keltike

orvosi tüdőfű

erdei kutyatej


1 comment:

Katalin said...

óh, annyira meseszépek ezek a fotók:)♥