Monday, January 30, 2017

Ládázás hidegben

Remélem ez volt az utolsó igazán hideg nap. A térdem meg a hideg miatt olyan ládákat választottam ahová nem kell sokat gyalogolni, meg ahol van valami víz, ami befagyva érdekes lehet.
Voltunk a félbemaradt Duna-Tisza csatornánál, ahol lehet valami hőforrás a Ráckevei-Dunában, mert volt egy jó nagy rész ahol nem volt befagyva. Emiatt jó sok madár gyűlt oda. Nem értem, hogy miért a jégen alszanak, hogy hogy nem fagynak oda. Voltunk a Rukkel tónál és a délegyházi tavaknál is. Elgyalogoltunk egy fenyvesbe és a végén hazafelé bementünk Ócsára a templomhoz. Most csak a ládáért, a gyönyörűséges templomban már régebben jártam.















 











ez 7 és fél éve készült rólunk az ócsai templom előtt

2 comments:

Holdgyöngy said...

Nekem a tavon, ahol jártam úgy magyarázták forrás lehet a tó alatt, tehát bugyog, nem forr össze. ( Forr? Nem fagy be.)A madaraknak kell ívóhely, tehát használják, tágítják-. mondom én, aztán ki tudja? Valószínű évtizedek óta gyülekező-, ivóhely lehet.

aranyos fodorka said...

Szépek ezek a téli fotók is, de azért oly szívesen látnám már a zöldet ! A madarak meg olyan okosak - tudják ők, hogy hová kell/lehet menni....