2021/03/17

Szőr és szösz ellenfényben

 Kökörcsint akartam fotózni naplementében. Nem messze tőlünk Szomoron tudok egy dombtetőt ahol van és a fények is jók lehetnek. Korábban elindultam és megtettem Epöl felé a szokásos körömet, amikor is Bajna szélén eszembe jutott a tó. A naplementéhez még úgyis korán volt, úgyhogy bementem a tóhoz. A gyékény buzogányát szétszedte a nagy szél, úgyhogy egy fél órát szórakoztam a tóparton az ellenfényes szöszös buzogányokkal. A végén még sietnem is kellett, hogy a naplementére fölmásszak a hegyre a kökörcsinekhez. Sokkal kevesebb volt most mint egy pár éve és azok is már félig elvirágoztak. Ráadásul a  keleti oldalon voltak egy tő kivételével, úgyhogy pillanatokon belül árnyékba kerültek, mire végre fölértem. A kilátás Gyernely felé gyönyörű. Még a tésztagyár is jó néz ki.





















Nincsenek megjegyzések: