2023/11/16

Málta

 Lilinek annyira megtettszett Málta, hogy visszament talán egy évre vagy akár többre is. Én meg meglátogattam egy hétre. Most elég sok mindent láttam, még Gozóra is átmentem 2 napra.
Novemberben ott még strandidő volt. Első nap délután együtt lementünk Marsaxlokk-ba, amit mi csak Marslakónak hívunk, és visszafelé a buszátszállásnál Valletta-ban is sétáltunk egy kicsit. Pénteken én  megint elmentem Mdina-ba és utána kibuszoztam a sziget másik felén a Dingli szikláknál lévő kápolnához naplementét fotózni. Nem tudok betelni ezekkel a gyönyörűséges tengerparti naplementékkel. Ráadásul ahogy gyalogoltam ki a partra, a falu szélén találkoztam egy kóbor macska etető bácsival, aki éppen etette a szebbnél szebb cicákat. Szombaton csak sétáltunk egy a környéken, aztán vasárnap meg kimentünk a strandra Golden Bay-be aztán átsétáltunk a Ghajn Tuffieha öbölbe, mert meg akartuk nézni Lili egyik lakótársát aki ott szörfözött és az öböl végén magasodó sziklát akartam naplementében fotózni. Utolsó délelőtt megint a környéken sétáltam. Megnéztem a híres Surfside szórakozóhelyet, ahol Liliék bulizni szoktak.

Nekem eszembe sem jutna Máltán élni, hiányozna a zöld, az erdő, a hideg, a köd, de azért azzal nem lehet betelni, hogy bármerre indulsz kb 5 perc gyaloglás után meglátod a tengert. Az első kép a lakás erkélyéről készült ahol Lili lakik. Ott van a tenger az utca végén.





















































Nincsenek megjegyzések: