Wednesday, October 28, 2015

Ládázás Szárliget környékén

Kihasználtam a szabadságom utolsó napját. 4 láda Szárligeten és környékén. Először a Nagyegyházi sziklákra másztam föl, utána Szárliget központjában a vasúti emlékhely ládát kerestem meg, aztán szintén Szárligeten a Hosszú-hegyen sétáltam végig, majd hazafelé a Tea útja (senki sem tudja, hogy miért ez a neve) ládához gyalogoltam föl egy hegyre. Korán indultam,  nálunk már akkor is sütött a nap, de Bicske környékén bementem a ködbe és csak dél körül a Hosszú-hegy tetején oszlott el. Az erdő szép volt mint mindig, ködösen is. Öszesen 9 és fél kilométert gyalogoltam.


oda kellett fölmásznom


















a Tea útjával szemben a messzeségben a szári kálvária









1 comment:

aranyos fodorka said...

Mennyi gomba ! csak irigykedem. Mi most vasárnap sajnos nem találtunk...És látom arrafelé is rogyásig vannak bogyókkal a galagonyák. Nagyon jó lehetett az idő, amikor virágzott !