Sunday, February 28, 2016

Megújulás

Több mint három éves már ez a blog. Ennyi idő alatt beláttam, hogy jóval kevesebbet írok, mint amennyit fotózok. A képek minősége itt a bloggeren eleve nem a legjobb, de a fehér háttér még ront is rajta, úgyhogy vettem egy nagy levegőt és befeketítettem mindent. Remélem nem bánjátok. A betűknél mindenféle színnel próbálkoztam, hogy mi lenne a legjobb, ez tűnt a legolvashatóbbnak vagy legalább is a fehérnél mindenképpen sokkal jobbnak.
A képeket a két utolsó erdei sétámon csináltam.














6 comments:

Katalin said...

drámai

Katalin said...

ellenben a fotóid lenyűgözőek :)

aranyos fodorka said...

Bocsánatot kérek, de én nagyon nem szeretem. Ettől függetlenül, a te blogod....
A képek pedig nem azért szépek (vagy szebbek), mert fekete a a hátterük - hanem azért, mert azt ábrázolják, amit.

bk said...

Szia Mari!
Ezzel vitatkoznom kell, a blogger már eleve egy kicsit kifakítja a képeket, amit a fehér háttér még tovább ront. A fotós blogok nagyrésze fekete. Ez egyszerű optika, a fekete jobban kihozza a színeket. Ha tudnám, hogy hogy kell legszívesebben az egész blogot átköltöztetném egy WordPress üzemelésű oldalra, mert néha tényleg siralmas, hogy mennyire mások a képek itt. Az elején amikor elkezdtem, még azt hittem, hogy sokkal több lesz a szöveg, meg amúgy is teljesen másban gondolkoztam, aztán úgy alakult, hogy a fotózás eluralkodott mindenen. Legtöbbször nincs is kedvem egyáltalán írni, illetve rá kellett, hogy jöjjek, hogy a fogalmazás nekem nehéz, nem jön csak úgy magától. Még akkor se, ha van sok írnivaló, de legtöbbször nincs, csak a képekhez egy kis magyarázat.

aranyos fodorka said...

Igen - ízlések és pofonok különbözőek - a közmondás is ezt mondja.
Én pl. ezért NEM nézek "fotós" blogokat, mert kifejezetten irtózom a fekete hátterektől. Nem értek ehhez se - de ez a véleményem.

Holdgyöngy said...

Én barna hátteresen csináltam egy időben a te meggondolásod alapján, azt hiszem sárga betűkkel. Szóltak, nehezen olvasható. Ezért változtattam, de fotóknak tényleg a sötét háttér a jó. Amit meg a szövegírásról írtál, én is írhattam volna. Néha egy-egy fotó beszél az ember helyett. Nehezen írok, ha írok nem egyértelmű, mit is akarok mondani, szóval a fotók mások. S nagyon szeretem a fotóidat.