2021/07/20

Erdély 3. nap Transfogaras

 Ma végre teljesült egy régi vágyam. Végigmentünk a Transfogaras úton. Fönt a Bilea-tónál sétáltunk és fotóztunk vagy 2 órát. Ott is láttam egy pár rododenron bokrot, de lefelé a másik oldalon az alagút után az egész déli oldal tiszta rózsaszín volt. Lejjebb, már az erdős részen megállt előttünk egy autó mert elé ment egy medve, aztán az autó elindult a medve meg elindult felénk. Szerencsére a fényképezőgép ott volt az ölemben úgyhogy bírtam csinálni egy pár sötét képet, de a barátnőim üvöltöttek, hogy induljak már. Utána még lejjebb már a Vidraru gát után azon nevetgéltünk, hogy milyen hihetetlen, hogy láttunk medvét, amikor is én azt mondtam, hogy azért elég hülye voltam, hogy hallgattam rájuk mert még a fényképezőgépet sem tudtam rendesen beállítani, erre azt mondja a hátul ülő barátnőm, hogy akkor nesze itt van mégegy. És tényleg! Ott üldögélt az út szélén egy nagyobb és sokkal szebb medve. Persze megálltunk, és most szépen kényelmesen fényképeztük. Ez is odajött a kocsihoz. Egyértelmű, hogy a turisták szoktak nekik ennivalót dobálni, mert egyáltalán nem féltek. Utána láttunk még egy harmadikat is, de annál már meg sem álltunk. Így is már majdnem besötétedett mire Törcsvárra értünk a szállásunkra.









































Nincsenek megjegyzések: