2024/02/21

Málta röviden

 Ha már itt voltam egy köpésre Cataniában és olcsó repülőjegyet is találtam, átmentem Máltára egy villámlátogatásra Lilihez. Nem terveztem semmit és nem is csináltunk semmit. Csak péntek késő este érkeztem, mert persze késett a gép és már vasárnap délután jöttem is haza.Szombaton csak sétáltam egy kicsit a környéken Sliemában és este elmentünk vacsorázni. Vasárnap jó későn keltünk aztán kitaláltuk, hogy ne a hideg lakásban üljünk hanem menjünk le a partra a napra kávézni. Már vittem magammal a cuccomat is, hogy utána egyenesen mehessünk a reptérre. A napozásnak az lett a vége, hogy egyre gyűltek a felhők, majd egy hatalmas jégeső kerekedett, de annyira, hogy az úttesten kb 30cm-es víz állt és a járdán lapátolni lehetett volna a jeget. Így a végén egyedül mentem ki taxival a reptérre, mert a buszok nagyon lassan mentek, a Lilinek meg nem volt értelme kijönni, hogy aztán egyedül buszozhasson vissza. Ráadásul 12 év után először most utaztam szabadjeggyel, Münchenen keresztül, ami elég izgalmas volt, mert a második járaton elvileg nem volt hely. A végén simán fölfértem szerencsére.







papír beszállókártyám már legalább 5 éve nem volt





Nincsenek megjegyzések: