Saturday, August 26, 2017

Dél-Csehország, Telc és környéke

A mellékutakon autózásnak van egy hátulütője Csehországban, az útépítések miatti elterelések. Illetve nem elterelnek, hanem egyszerűen kiraknak egy zsákutca táblát. Mivel kis mellékutak, amiket főleg a helyiek használnak, általában nem foglalkoznak rendes terelőutak kijelölésével. Ha nem lett volna nálunk GPS, nem tudom, hogy mit csináltunk volna. Néha olyan érzésem volt, mintha valakinek a hátsó kertjében autóznánk, olyan keskeny,  néha földutakra kényszerültünk. Telc előtt is volt egy útlezárás, így már besötétedett mire a szállodához értünk. Mind a ketten jártunk már itt, de azért sétáltunk egy kicsit, azzal, hogy majd reggel rendesen szétnézünk. Sőt én fölébredtem még napfelkelte előtt magamtól, úgyhogy kimentem a városból egy kis hajnali fotózásra.

































1 comment:

Holdgyöngy said...

Az előző városodban ismertem rá egy telci részletre. Anno, mikor itt jártam akkor egy galéria volt ott. Vajon megvan-e? Bocs, csak elméláztam.